Bestelling annuleren
Bestelling toch annuleren? Géén enkel probleem! Wij kunnen goed begrijpen dat er wel eens wat anders tussendoor komt waardoor de bestelling of levering niet door kan gaan. Voor het annuleren van bestellingen hanteren wij enkele richtlijnen en voorwaarden. Heb jij vragen over het annuleren van een lopende bestelling en kan jij het antwoord op deze pagina niet direct vinden? Stuur ons dan vooral even een mail op klantenservice@solza.nl.
Tot wanneer is annuleren van een bestelling mogelijk?
Heb jij een leverdag met ons afgestemd? Het annuleren van reeds geplaatste bestellingen is kosteloos mogelijk tot 72 (tweeënzeventig) uur voorafgaand aan de ingeplande leverdag, waarbij het tijdstip 08.00 uur op de dag van levering leidend is voor de bepaling van het uiterst mogelijke moment van wijziging of annulering. Is er nog geen leverdag bekend en heb jij nog geen bevestiging van verzending van ons ontvangen? Ook dan is het annuleren van je bestelling nog mogelijk.
Geldt bovenstaande niet voor jou en ben je te laat met het melden van de annulering? Dan zit je nog niet persé aan de geleverde vloer vast. Je kunt de materialen immers retourneren. Voor de kosten van retournering ben je echter wel altijd zelf verantwoordelijk.
Hoe moet ik mijn annulering communiceren?
Om verwarring of eventuele miscommunicatie te voorkomen willen wij je vragen om communicatie rondom annuleringen altijd per mail via klantenservice@solza.nl te laten verlopen met als onderwerp "Annuleren bestelling #ordernummer". Gelieve in deze mail altijd zo veel als mogelijk informatie omtrent de bestelling toe te voegen.
Wanneer is annulering in géén geval mogelijk?
Bestellingen betreffende op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten kunnen niet worden gewijzigd of geannuleerd.
Hoe betalen jullie geld terug wanneer nodig?
Bij Solza.nl doen wij altijd ons uiterste best om het door jou betaalde geld, bij bijvoorbeeld een retour of een annulering, zo spoedig mogelijk terug te betalen. Iedereen wil zijn of haar geld immers zo snel mogelijk weer terug. Wij streven naar sneller, maar doen dit altijd binnen de wettelijke 14 dagen na annulering of retour. Terugbetaling geschieden op dezelfde wijze als dat je hebt betaald.