Sample Order
Ben jij benieuwd hoe het proces van het bestellen van een proefmonster in zijn werk gaat en welke voorwaarden hier bij horen? Dan hebben wij hieronder alvast even enkele veel gestelde vragen voor je opgesomd. Staat jouw vraag, en dus ook antwoord, hier niet tussen? Schroom dan vooral niet om contact met ons op te nemen. Wij beantwoorden je vragen graag!
Hoe bestel ik een proefmonster?
Wil jij een proefmonster bestellen? Wat leuk! Je doet dit door naar de productpagina van het betreffende artikel te gaan en hier op de knop "Proefmonster bestellen" te drukken. Je wordt nu naar de pagina van het proefmonster geleid, voeg deze toe aan je winkelwagen en plaats de bestelling. Wij zorgen dat het proefmonster binnen enkele werkdagen bij jou op de deurmat valt.
Moet ik verzendkosten betalen voor een proefmonster?
Nee, deze kosten nemen wij voor onze rekening. Wel vragen wij een kleine vergoeding voor het proefmonster zelf.
Wat is de levertijd van een proefmonster?
Uiteraard zijn hier altijd uitzonderingen op, maar over het algemeen slagen wij er in om de proefmonsters binnen enkele werkdagen bij jou op de deurmat te laten vallen.
Is het ook mogelijk een volledige plank te bestellen?
Dit is zeker mogelijk. Hiervoor hebben wij samen met het merk Floer de Floer Proefplanken in het leven geroepen. Zo kun je thuis de vloer die jij op het oog hebt nog net iets beter en op grotere schaal bekijken. Je betaald hiervoor iets meer dan voor een regulier proefmonster.
Klik hier om een Floer Proefplank te bestellen.
Let op: dit is op dit moment enkel mogelijk voor de vloeren van het merk Floer.
Kan ik voor elk artikel een proefmonster bestellen?
Bij Solza.nl beschikken wij over een dermate groot assortiment dat er niet voor alle artikelen een proefmonster beschikbaar is. Wanneer er direct een proefmonster beschikbaar is dan kun je dit zien door de aanwezigheid van de knop "proefmonster bestellen" op de pagina van het artikel dat jij op het oog hebt. Is deze knop er niet? Dan kunnen wij in sommige gevallen alsnog een proefmonster voor je regelen. Neem in een dergelijk geval compleet vrijblijvend contact met ons op. Wij helpen graag!
Waarom moet ik betalen voor mijn proefmonster?
Dit doen wij zodat er niet onnodig veel proefmonsters worden verstuurd en om een klein deel van de kosten van deze service te dragen. Het versturen van een proefmonster laat tevens een "CO2-footprint" achter en dit willen we natuurlijk zoveel mogelijk minimaliseren.
Kan ik een proefmonster retourneren?
Ja, wanneer het proefmonster in een nette staat is dan is het mogelijk deze aan ons te retourneren. Eigenlijk gelden hiervoor de algemene regels voor het retourneren. Let wel op: Je bent zelf verantwoordelijk voor het retourneren en eventuele kosten hiervoor komen voor jouw rekening. In de meeste gevallen is dit dus niet wenselijk.
Voor welke merken en producten is het mogelijk om een proefmonster te bestellen?
Op dit moment bieden wij proefmonsters aan veel verschillende merken waarvan wij ook dealer zijn. Je kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan Quick-Step, Floer en Rivièra Maison, maar ook aan merken als Floorlife, Vivafloors en ons eigen merk Solza. Je weet zeker dat er proefmonsters beschikbaar zijn wanneer de knop "proefmonster bestellen" aanwezig is op de productpagina. Staat deze knop er niet? Stuur onze klantenservice dan vooral een bericht met de vraag of dit toch niet mogelijk is.